کاربردی شدن هدف مؤسسات قرآنی در زندگی قرآن‌آموزان
کد خبر: 3610859
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
سفیران نور/8

کاربردی شدن هدف مؤسسات قرآنی در زندگی قرآن‌آموزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مستند «سفیران نور»، مستندی است که در آن به فعالیت‌های قرآنی و مذهبی افراد کمتر شناخته شده در شهرهای کشورمان می‌پردازد و در این قسمت در نظر داریم تا به فعالیت‌های قرآنی آقای عزیزی در شهرستان ابرکوه بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) مجتبی عزیزی متولد 1357 از شهرستان ابرکوه استان یزد است که در کنار کار و تدریس در دانشگاه به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازد. وی فعالیت‌های قرآنی خود را از کودکی با تشویق خانواده آغاز کرده است.
این فعال قرآنی معتقد است باید هدف فعالیت‌های قرآنی مؤسسات به سمتی حرکت کند تا دوره‌های آموزشی اجرا شده در مؤسسات در زندگی اقشار جامعه، کاربرد داشته و این فعالیت‌ها در متن زندگی جریان داشته باشد و سرلوحه باقی فعالیت‌های جوانان قرار گیرد.
مؤسسه و مهد قرآن امیرالمؤمنین شهرستان ابرکوه، مؤسسه‌ای است که عزیزی در آن به فعالیت قرآنی می‌پردازد. در این مؤسسه تمامی مباحث آموزشی در واحد خردسالان و واحدهای دیگر بر اساس روش‌های نوین آموزشی و آموزه‌های دینی برای قرآن‌آموزان اجرا می‌شود.
واحد خردسالان مهد قرآن(ویژه خردسالان سه تا شش سال)، کلاس‌های حوزه آموزش عمومی و تخصصی بخش‌های مختلف این مؤسسه قرآنی را تشکیل می‌دهند.
یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا با توجه به مهم و جذاب بودن این مستند در نظر دارد طی چند شماره به بازنشر مستند سفیران نور که سال ۹۰ از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما پخش می‌شد، بپردازد.

captcha