رسیدگی به ایتام؛ لازمه حفظ سلامت جامعه/ برنامه محوری سپاه فجر، محرومیت‌زدایی از چهره فارس است
کد خبر: 3614332
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
شفیعی مطرح كرد:

رسیدگی به ایتام؛ لازمه حفظ سلامت جامعه/ برنامه محوری سپاه فجر، محرومیت‌زدایی از چهره فارس است

گروه اجتماعی: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس بر این نكته تأكید كرد كه رسیدگی به امور و حل مشکلات کودکان بی سرپرست و بد سرپرست یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان کشور است که لازمۀ حفظ و ارتقای سلامت نظام اجتماعی کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، قادر شفیعی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس امروز، 10 تیرماه اظهار كرد: یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و تکریم ایتام دو برنامه مهم سپاه فجر فارس برای ماه مبارک رمضان امسال بودند.

وی افزود: سپاه فجر در گام اول و پیش از آغاز ماه رمضان با بهره‌گیری از شبکه بسیجیان فارس که در سراسر این استان گسترده شده‌اند، خانواده‌ها و اقشار محروم را شناسایی کرده و در گام دومسبد کالای اساسی سپاه فجر را در بین تعدادی از خانواده‌های محروم استان فارس توزیع کرد.

به گفتۀ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر سبد کالای رمضان سپاه فجر شامل اقلام غذایی مورد نیاز و مایحتاج روزانه خانواده‌ها بوده است.

شفیعی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته برنامه تکریم ایتام و کودکان بی سرپرست با حضور فرمانده سپاه فجر فارس همراه با نماز جماعت و ضیافت افطار برگزار شد و هدیه سپاه فجر به کودکان حاضر در این ضیافت اهدا شد و فرمانده سپاه فجر در این ضیافت ضمن گفت‌وگو با این کودکان از شرایط و و ضعیت خدمت رسانی نهادهای مسئول به ایتام کسب اطلاع کرده و ایشان را مورد تفقد قرار داد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر ضمن برشمردن عوامل كاهش آسیب‌های اجتماعی بیان كرد: رسیدگی به امور و حل مشکلات کودکان بی سرپرست و بد سرپرست یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان کشور است که لازمۀ حفظ و ارتقای سلامت نظام اجتماعی کشور است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از چهره استان فارس یکی از برنامه‌های محوری سپاه فجر است، گفت:اجرای چنین طرح‌هایی از سوی سپاه فجر با هدف حمایت از اقشار محروم و کم درآمد، تکریم ایتام و الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری اقشار محروم جامعه صورت پذیرفته و در سال‌های آتی استمرار خواهند داشت.

captcha