ثبت نام دوره‌های آموزش «علوم قرآنی ـ تربیتی» در ارومیه
کد خبر: 3614806
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

ثبت نام دوره‌های آموزش «علوم قرآنی ـ تربیتی» در ارومیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت نام دوره‌های علوم قرآنی و تربیتی در سطح استان آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مجمع قرآنیان و مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی، ثبت نام دوره‌های آموزشی علوم قرآنی و تربیتی در شهرهای ارومیه و نوشین‌شهر این استان انجام می‌شود.

همچنین، این دوره‌های قرآنی در بخش‌های مختلف روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و ترتیل مقدماتی، حفظ مقدماتی و تخصصی، حفظ سوره‌های منتخب و موضوعی، مفاهیم قرآن کریم(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دوره‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، دوره‌های ویژه کودکان چهار سال به بالا و مهد و پیش‌دبستانی قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌های قرآنی در شهرستان ارومیه می‌توانند به نشانی ارومیه، خیابان شهید کشتگر(دانش سابق)، پلاک 23 مراجعه کنند و یا با شماره‌های 32222402 و 32221343 تماس بگیرند.

همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌های قرآنی در نوشین‌شهر نیز می‌توانند به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی اداره پست، پلاک 346 مراجعه و یا با شماره‌ 33734661 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، این دوره‌های آموزشی همراه با بهره‌گیری از اساتید مجرب، لابراتوار حفظ قرآن کریم و کلاس‌های هوشمند آموزشی در شهرهای ارومیه و نوشین‌شهر برگزار می‌شود.

captcha