جشنواره قرآنی طیبات آغاز به کار کرد
کد خبر: 3621436
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

جشنواره قرآنی طیبات آغاز به کار کرد

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر بخش آموزش بزرگسالان جامعة‎القرآن الکریم و اهل البیت(ع) از برگزاری اولین جشنواره علمی، هنری و فرهنگی و ورزشی قرآنی این مؤسسه در بخش ملی در سمنان خبر داد.

حجت‏‎الاسلام و‌المسلمین علیرضا نجفی مسئول آموزش بزرگسالان جامعةالقرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، از اولین جشنواره قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی شعب خواهران در سمنان خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر در قالب متسابقین، مربیان وداوران  از ۸۰۰ شعب سراسر کشور در این جشنواره به مدت سه روز از ۲۹  لغایت ۳۱  تیرماه در دانشگاه سمنان به رقابت خواهند پرداخت.
وی هدف از برگزاری جشنواره قرآنی طیبات را توجه ویژه به خواهران حافظ دانست و افزود: هدف از نامگذاری این جشنواره به دلیل حضور ۴۰۰ بانوی حافظ راه‌یافته به این جشنواره است.
مسئول آموزش بزرگسالان جامعة‎القرآن بیان کرد: ۱۸ داور جهت قضاوت این دوره از مسابقات قرآنی حضور داشتند؛ جشنواره قرآنی طیبات در رشته‌های حفظ در رشته‌های ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و رشته بی تپق خوانی و ترتیل برگزار خواهد شد همچنین مسابقات جشنواره در بخش فرهنگی و علمی شامل رشته های وبلاگ نویسی ، فضای مجازی قرآنی ،مقاله نویسی ،پوستر قرآنی و در بخش ورزشی نیز در رشته‏‎های تنیس و دارت زیر ۱۶ سال و تنیس و والیبال بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد.
نجفی تصریح کرد: این جشنواره امروز ۳۱ تیرماه ساعت ۹ صبح در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان آغاز شده است و علاوه برپایی برنامه‌های متنوع و متعدد و از موسی معتمدی، دارنده رتبه نخست رشته حافظ کل در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اهدای هدیه تجلیل می‌شود‌.
captcha