انعقاد تفاهنامه همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با سازمان بهزیستی
کد خبر: 3622759
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

انعقاد تفاهنامه همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با سازمان بهزیستی

گروه اجتماعی: تفاهمنامه همکاری بین سازمان بهزیستی و جهاددانشگاهی با هدف همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللي قرآن (ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احمد مکاری با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بهزیستی گفت: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بیش از 8 سال است که در حوزه آموزش‌های تخصصی ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی فعال بوده و با تفاهم نامه اخیر می توان شاهد گسترش این فعالیتها باشیم.
وی افزود: پیش از این جهاد دانشگاهی از برگزار کنندگان اصلی دوره‌های بدو خدمت مدیران و مربیان مهدهای کودک بوده و سازمان بهزیستی همواره همکاری‌های نزدیکی با این نهاد داشته است.
معاون اموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: حساسیت خدمت در مهدهای کودک، گستردگی جامعه هدف در استان‌های مختلف و مشکلاتی که گاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی گزارش می شد، این دو مجموعه را بر آن داشت تا برای اطمینان بیشتر از کیفیت آموزش‌ها و ایفای مسئولیت در برابر کودکان و نیروهای شاغل در مهدهای کودک اقدام نمایند.
شایان ذکر است علاقمندان به تاسیس و اشتغال در مهد کودک و پیش دبستانی جهت شرکت در دوره های آموزشی ویژه " موسسین، مدیران و مربیان مهدکودک و پیش دبستانی" می توانند به مرکز شماره 3 جهاددانشگاهی واقع در خیابان هشت بهشت غربی و یا به پایگاه اینترنتیwww.jdisf.ir  مراجعه  نمایند.
captcha