آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان
کد خبر: 3622992
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان

گروه اجتماعی: معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد: وام ازدواج در دو ماه مرداد و شهریور به‌صورت ضربتی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اسداله ربانی مهر، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: بانک مرکزی در اقدامی شایسته و قابل تقدیر با ارسال بخشنامه‌ای بر اساس اجرای تبصره 16 قانون بودجه سال 96 از 11 بانک کشور درخواست اقدام به پرداخت ضربتی وام ازدواج در ماه‌های مرداد و شهریور را داشته است.

وی افزود: کسانی که در صف پرداخت وام ازدواج هستند به زودی وام خود را دریافت می‌نمایند، متقاضیان نیز باید هر چه سریعتر در این راستا اقدام کنند .

ربانی‌مهر اضافه کرد: در حال حاضر وام ازدواج 10 میلیون تومان است و همه بانک‌ها موظفند این وام را پس از تکمیل پرونده پرداخت کنند گفتنی است دیگر وام سه میلیونی وجود ندارد و هر بانکی اقدام به پرداخت وام ازدواج 3 میلیونی کند تخلف کرده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی خوب استانداری و بانک‌های استان، وام ازدواج از 57 میلیارد تومان در سال 94 به 234 میلیارد در سال 95 رسید که رشد 300 درصدی داشته است، در سال جاری نیز در سه ماه اول سال 96، 6500 میلیارد تومان به 6500 زوج پرداخت شده است .

وی یادآور شد: در سال جاری از بانک‌هـایی که در پــرداخت وام ازدواج بیشــترین همکاری را داشته‌ باشند تقدیــر به عمل خواهد آمد.

ربانی افزود: مدت زمان اجرای طرح ضربتی وام ازدواج مرداد و شهریور ماه 96 است و زوج‌های جوان جهت ثبت نام بعد از مراسم عقد به سامانه بانک مرکزی مراجعه و بانک خود را مشخص نمایند و در این طرح بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت ویژه آمادگی پرداخت وام ازدواج را دارند.

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

captcha