جهاد دانشگاهی پیشگام در اشتغالزایی نوین است
کد خبر: 3623059
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
ربیعی:

جهاد دانشگاهی پیشگام در اشتغالزایی نوین است

گروه اقتصادی: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بخشی از اشتغال آینده کشور، اشتغال مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین است که ما در جهاد دانشگاهی، پارک‌های علم و فن‌آوری و بخش معاونت علمی و فن‌آوری با تخصیص اعتبارات خوب، توانسته‌ایم حمایت‌های لازم را از آن‌ها داشته باشیم و قطعاً بخشی از اشتغال آینده کشور را از این طریق دنبال خواهیم کرد.

علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امروز، سوم مردادماه در جریان سفر به استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: یکی از راهکاری مؤثر برای رفع معضل بیکاری در جامعه پرداختن به شرکت‌های دانش بنیان است.
وی ادامه داد: باید این مساله را بپذیریم که در بحث اشتغال، فرهنگ غلط پشت‌میزنشینی برای برخی از متقاضیان کار پیش آمده است در صورتیکه که اگر به کشورهای توسعه یافته نگاهی بیندازیم درخواهیم یافت این کشورها با سخت کوشی و ایجاد مهارت برای متقاضیان کار توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند.
ربیعی گفت: بخشی از اشتغال آینده کشور، اشتغال مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین است که  ما در جهاد دانشگاهی، پارک‌های علم و فن‌آوری و بخش معاونت علمی و فن‌آوری با تخصیص اعتبارات خوب، توانسته‌ایم حمایت‌های لازم را از آنها داشته باشیم و قطعاً بخشی از اشتغال آینده کشور را از این طریق دنبال خواهیم کرد.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد بنده جهاد دانشگاهی در ایجاد اشتغال، به عنوان یک نهاد انقلابی مؤثر واقع شده است و علاوه بر آن جهاد دانشگاهی با توجه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان، نقش اثرگذاری در افزایش این شرکت‌ها در کشور داشته است.
captcha