مشکلات تولیدکنندگان داخلی شناسایی و رفع شود
کد خبر: 3625797
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

مشکلات تولیدکنندگان داخلی شناسایی و رفع شود

گروه اجتماعی: فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در توسعه پایدار کشور، بر همکاری دستگاه‌های مسئول با تولیدکنندگان و اقدام برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه کمیته اشتغال بانوان شهرستان، با اشاره به اهمیت توجه به امر تولید، اظهار کرد: خانواده، فرهنگ مشارکت، استفاده از تکنولوژی و فناوری روز و استفاده از فرصت‌ها و خرد جمعی، از جمله عوامل مؤثر در ایجاد تولید و اشتغال پایدار در کشور است.
وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در اصفهان، خاطرنشان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی مردم اصفهان، از جمله اولویت‌های مسئولان است که باید با استفاده از تکنولوژی روز در آبیاری، نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، اقدام و از شرایط موجود به نحو مطلوب استفاده کرد.
رضوانی بر اهمیت مشارکت بانوان در اشتغال‌زایی برای بهبودیافتگان خانم جویای کار، تأکید کرد و افزود: متأسفانه، امروزه اعتیاد، پدیده‌ای خانمان‌سوز در جامعه است و خانواده‌ها بالاخص بانوان نباید فرزندان خود را از ابتلا به این پدیده شوم، مصون بدانند.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان همواره باید مسائل و موانعی را که در تولید با آنها مواجه هستند، مطرح کنند، گفت: دستگاه‌های ذی‌مدخل باید تا حد امکان نسبت به همکاری با تولیدکنندگان و رفع مشکلات پیش روی آنان اقدام نمایند.
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان علیه کشور را باید یک فرصت تلقی کرد، ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید و حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) و همبستگی مسئولین سه قوه بتوانیم از تحریم‌های دشمنان به بهترین نحو استفاده و در جهت رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف گام برداریم.

captcha