مرکز سلامت و آموزش خانواده امام رضا(ع) در یاسوج افتتاح می‌شود
کد خبر: 3625906
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

مرکز سلامت و آموزش خانواده امام رضا(ع) در یاسوج افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج از افتتاح مرکز سلامت و آموزش خانواده امام رضا(ع) در این شهر روز جمعه، 13 مرداد ماه خبر داد.

کشواد جمالفرد، مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مرکز سلامت و آموزش خانواده امام رضا(ع) در این شهر ساعت 11 روز جمعه، 13 مرداد ماه در چهار راه معاد، نرسیده به مسجد 14 معصوم(ع) افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مرکز با همکاری ستار هدایت‌خواه، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و گروه تبلیغی ـ ترویجی سفیران نجابت است، افزود: کاروان زیر سایه خورشید و مشاوران برجسته استانی نیز در افتتاحیه حضور خواهند داشت.
مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج با بیان اینکه مرکز در زمینه خانواده، ازدواج و مشاوره تحصیلی و تربیتی است، تحکیم خانواده ایرانی ـ اسلامی، ترویج فرهنگ فرزندآوری و فرزند‌پروری دینی را از اهداف راه‌اندازی مرکز سلامت و آموزش خانواده امام رضا(ع) ذکر کرد.
جمالفرد برگزاری همایش‌های آموزشی ـ مشاوره‌ای و تبلیغی، ترویج سبک زندگی اسلامی در مدارس، دانشگاه‌ها، مجامع عمومی و مساجد و مرکز خیریه(خیریه تقاطعی: اخذ شهریه از افراد برخوردار و اعطای تخفیف به اعضای با توان مالی ضعیف) را از برنامه‌های اجرایی پیش رو مرکز ذکر کرد.
captcha