دستگیری قاتل نوجوان در کمتر از 5 ساعت در جیرفت
کد خبر: 3627519
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

دستگیری قاتل نوجوان در کمتر از 5 ساعت در جیرفت

گروه اجتماعی: دادستان جیرفت گفت: نوجوانی که اقدام به قتل عموی خود کرده بود در کمتر از ۵ ساعت به همراه اسلحه به‌کار گرفته شده در قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسین سلامی، دادستان جیرفت دیروز یکشنبه، 15 مرداد در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای هیشین از توابع شهرستان جیرفت بلافاصله مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل نوجوانی 15 ساله و برادرزاده مقتول است که با یک قبضه اسلحه شکاری اقدام به قتل «ع.ب» فردی 55 ساله کرده و از محل حادثه متواری شده است.
دادستان جیرفت بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس جیرفت قرار گرفت و قاتل در کمتر از پنج ساعت  به همراه اسلحه به‌کار گرفته شده در قتل دستگیر شد.
سلامی با بیان اینکه  تحقیقات تکمیلی در این زمینه در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت ادامه دارد، تأکید کرد: این قتل در پی اختلاف و درگیری لفظی قبلی و در حالی که مقتول در خواب بوده است صورت گرفته و قاتل با شلیک گلوله اسلحه شکاری اقدام به قتل عموی خود کرده است.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان

captcha