برگزاری کارگاه تخصصی قرآن برای برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف
کد خبر: 3628064
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

برگزاری کارگاه تخصصی قرآن برای برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن برای برگزیدگان مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف خبر داد.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن برای برگزیدگان مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات اوقاف خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی 280 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی قرآن در شهرستان‌های مختلف افزود: این کارگاه تخصصی آموزشی در شهرستان‌های بیجار، قروه، بانه، سنندج و مریوان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه مدرسان این کارگاه آموزشی داوران و قاریان برجسته استانی هستند، اعلام کرد: این دوره آموزشی با هدف کمتر شدن خطاهای متسابقان و آمادگی کامل در مسابقات مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.  

وی یادآور شد: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در استان کردستان با حضور برگزیدگان شهرستانی ۱۹ مردادماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

captcha