پرداخت تسهیلات ازدواجی به بیش از 60 درصد متقاضیان ایلامی از ابتدای مرداد
کد خبر: 3629983
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

پرداخت تسهیلات ازدواجی به بیش از 60 درصد متقاضیان ایلامی از ابتدای مرداد

گروه اجتماعی: مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام با بیان اینکه در راستای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد تاکنون به بیش از 60 درصد زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، گفت: شعب منطقه ایلام جلوتر از برنامه‌ی تعیین شده در طرح، حرکت کرده است .

 شمس‌الله اسدالهی، مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد:طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه به مدت 9 هفته ادامه خواهد داشت .
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل، بانکها موظف‌اند تا پایان شهریور ماه نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج به کلیه متقاضیان در صف انتظار اقدام کنند، تصریح کرد: خوشبختانه در کمتر از سه هفته از آغاز طرح 9 هفته‌ای بانک سپه منطقه ایلام به بیش از نیمی از متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده و عملکرد این مجموعه جلوتر از برنامه تعیین شده است .
مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره‌شهر و سرابله به ترتیب به 82.98 ، 64.29 ، 69.23 و 40.47 درصد از متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است .
اسدالهی تصریح کرد: تاکنون به 50 درصد متقاضیان مهرانی، 75 درصد متقاضیان دهلرانی و 71 درصد از متقاضیان وام ازدواج در شهرستان ملکشاهی تسهیلات پرداخت شده است .
وی ادامه داد: در طول این مدت به 53 درصد متقاضیان ایوانی و 50 درصد از متقاضیان شهرستان بدره وام ازداوج اعطا شده است .
مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام گفت: در مجموع به 60.91 درصد از متقاضیان وام ازدواج در راستای طرح ضربتی وام اعطا شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان شهریور بتوانیم این برنامه را با موفقیت به پایان برسانیم .
اسدالهی تاکید کرد: زوج یا زوجینی که مدارک آنها کامل باشد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنند .
وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج از طریق تماس تلفنی یا سیستم پیامکی اندیشیده شده است.
captcha