دستگیری قاتل کودک 7 ساله رودباری
کد خبر: 3631185
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

دستگیری قاتل کودک 7 ساله رودباری

گروه اجتماعی: جانشین دادستان رودبار جنوب از دستگیری مجرم سابقه‌داری که در آخرین جنایت خود کودک 7 ساله‌ای را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حامد محمدی، جانشین دادستان رودبار جنوب امروز چهارشنبه، 25 مرداد در تشریح جزئیات این خبر گفت: شخصی به نام «ع_ز» پس از درگیری لفظی با شخصی به نام«س_ع» به سمت خانه محل سکونت وی می‌رود.
وی افزود: قاتل که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب قرار داشت در محل سکونت «س_ع» با صاحبخانه وی نیز درگیری لفظی پیدا می‌کند که منجر به تیراندازی و فوت پسر هفت ساله صاحبخانه به نام امیرحمزه می‌شود.
وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری می‌شود، بیان کرد: پس از وقوع این حادثه تلخ و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، دستگیری قاتل در دستور کار این دادستانی قرار گرفت. 
محمدی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی متهم پنج بار شناسایی اما موفق به فرار شد، افزود: شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه وی در روستای محمدآباد مسکون دستگیر شد.
وی تأکید کرد: این متهم سوابق کیفری متعدد از جمله حمل سلاح، تیراندازی ایذایی، راه‌زنی و سرقت را در پرونده خود دارد که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha