کسب علم بسیار مغتنم است
کد خبر: 3633913
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

کسب علم بسیار مغتنم است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم تلاش علمی نخبگان در مسیر ارتقای قدرت ایران اسلامی در جهان تأکید کرد و گفت: کسب علم بسیار مغتنم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در مراسم افتتاح جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس در دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تلاش علمی نخبگان در مسیر ارتقا قدرت ایران اسلامی در جهان تأکید کرد.
وی افزود: کسب علم بسیار مغتنم است و اگر این علم با اخلاق اسلامی و تفکر عجین و همراه شود بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود.
آیت‌الله علما گفت: در اسلام اصرار بسیاری بر آگاهی و کسب علم و دانش وجود دارد و در این زمینه ایرانیان استعداد و توان سرشاری دارند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی(ره) همواره می‌فرمود ما می‌توانیم و پشتوانه این حرف استعداد و توان ما در کسب علم و دانش در زمینه‌های مختلف است.
وی اظهار کرد: امروز در کشور کارهای علمی قوی و ظریف بسیاری انجام می‌شود و با تمام سنگ‌ اندازی‌های دشمن در این مسیر پیشرفت خوب و چشمگیری داشته‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز کشور در زمینه‌های مختلف نیاز به تلاش نخبگان علمی دارد و باید از منابع و توانمندی‌های خود به‌صورت علمی استفاده کنیم و قدرت‌مند شویم چراکه پیشرفت ایران اسلامی به نفع کل جهان است.
captcha