پایان دوره قرآنی ویژه دانش‌آموزان در «سیئون» یمن
کد خبر: 3634363
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

پایان دوره قرآنی ویژه دانش‌آموزان در «سیئون» یمن

گروه بین‌الملل: ششمین دوره تابستانه آموزش قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان مدارس، در مدرسه علوم قرآنی «التبیان» شهر «سیئون» یمن به کار خود پایان داد.

پایان ششمین دوره تابستانی قرآن کریم در شهر «سینون» یمن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «المشهد الیمنی»، آیین اختتامیه ششمین دوره تابستانه آموزش قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان مدارس با تجليل از قرآن‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره برگزار شد.
«شیخ یاسین بن احمد باحمید»، مدیر مدرسه علوم قرآنی «التبیان»، ضمن سخنانی در آیین اختتامیه این دوره قرآنی که با مشارکت 70 دانش‌آموز برگزار شد، تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در موفقیت این دوره قرآنی داشتند.
وی در ادامه، از والدین دانش‌آموزان نیز به دلیل اشتیاق آن‌ها برای آشنایی فرزندان خود با علوم قرآنی و بهره‌گیری هر چه بهتر از اوقات فراغت آن‌ها تمجید کرد.
در این دوره تابستانه، دروس فشرده‌ای برای تکمیل فرآیند حفظ قرآن کریم و مرور محفوظات قرآنی دانش آموزان ارائه شد و مباحثی در زمینه فقه و سیره نبوی(ص)، دیدار با بزرگان و صالحان، فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، فکری و اردوهای تفریحی از دیگر برنامه‌های این دوره بود.
در آیین اختتامیه این دوره همچنین، دانش‌آموزان منضبط و کوشا از سوی مدیریت مدرسه تجلیل شدند و دانش‌آموزان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
captcha