آغاز فعالیت صندوق قرض‌الحسنه محمد رسول‌الله(ص) مهد قرآن خمینی‌شهر
کد خبر: 3634573
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

آغاز فعالیت صندوق قرض‌الحسنه محمد رسول‌الله(ص) مهد قرآن خمینی‌شهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: صندوق قرض‌الحسنه محمد رسول‌الله (ص) مؤسسه مهد قرآن‌ کریم خمینی‌شهر، پس از مدت‌ها بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، صندوق قرض‌الحسنه مهد قرآن‌ کریم خمینی‌شهر که سابقه فعالیت طولانی دارد اما به دلایلی تاکنون فعال نبود که با برگزاری جلسه هیئت امناء، این صندوق فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

در این راستا، با بررسی‌های صورت گرفته تعداد 20 نفر به‌عنوان کاندیدای هیئت امناء در نظر گرفته شد که از این تعداد 7 نفر انتخاب شدند و مسئولیت صندوق قرض‌الحسنه محمد رسول‌الله‌(ص) مؤسسه مهد قرآن خمینی‌شهر را برعهده گرفتند.

این صندوق با هدف تسهیل روند حضور قرآن‌آموزان در جلسات با در نظر گرفتن مشکلات شهریه، ارائه تسهیلات وام و ارائه خدمات مالی به تعداد اعضاء و قرآن‌آموزان مهد قرآن‌ کریم آغاز به کار کرد.

در دومین جلسه هیئت امناء قرض‌الحسنه محمد رسول‌الله(ص) مؤسسه که در 31 مردادماه برگزار شد، سیدابوالفضل موسوی‌زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره، سید‌اکبر منتظری، نائب رئیس، حمید‌رضا لطفی مدیر‌عامل، حسن پیرحاجی خزانه‌دار و محمد عظیمی به عنوان منشی انتخاب شدند.

captcha