همنوایی و همراهی با مردم مستضعف؛ منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر
کد خبر: 3635328
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

همنوایی و همراهی با مردم مستضعف؛ منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفن: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه مسئولیتی خود تقوا، ساده زیستی، کوخ نشینی و همنوایی و همراهی با مردم مستضعف را برگزیدند که همین امر سبب محبوبیت بین اقشار مختلف مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، سیدکمال بخشنده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج امروز، 6 شهریورماه با بیان اینکه دولت روی کارآمده با توجه به اینکه با اکثریت آرای مردم انتخاب شده و گرداننده اصلی نهاد اجرایی و سرنوشت ساز چهارساله است، اظهار کرد: باید خود را پاسدار حقوق مردم بداند و رعایت کننده اصل حق‌الناس بودن باشد.
وی با اشاره به اینکه هفته دولت نباید تبدیل به هفته گزارش‌دهی پروژه‌های عمرانی شود، افزود: از آنجایی که امکانات زیادی در دست دولت هست می‌تواند در عرصه عمل در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی‌‌ و اقتصادی نقش آفرین باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه محدود کردن بیان خدمات دولت و نظام تنها در حوزه عمرانی و پروژه‌های آن بزرگ‌ترین اجحاف در حق خود دولت است، بیان کرد: در هفته دولت نباید بنا را بر افتتاح پروژه‌های نیمه تمام گذاشت.
بخشنده تصریح کرد: البته افتتاح پروژه‌ها اگر مردمی باشند و در هفته دولت محدود نشوند دارای ارزش بهتری هستند.
وی با بیان اینکه نگاه صرف به مرزهای خارج از کشور و همه توان خود را برای جذب سرمایه خارجی صرف کردن یک خطا بوده است، اضافه کرد: البته سرمایه خارجی تا جاهایی کمک کار هست که سبب ارتقای درسطوح مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ابراز کرد: یکی از بعدهایی که دولت در آن برای مردم جامعه می‌تواند اقدام کند ایجاد فضای نشاط جامعه است، نشاط از مدل صحیح باید باشد نه مانند برگزاری کنسرت که خود نوعی معضل هستند و سبب دور شدن از اصل اسلامی بودن دولت می‌شوند.
بخشنده تاکید کرد: درهفته دولت، دولت مردان جمهوری اسلامی باید شخصیت، منش، رفتار و روحیه جهادی شهید باهنر و شهید رجایی را الگوی خود قرار بدهند و زندگی ساده زیستی و کوخ نشینی تا مدیریت انقلابی این شهدای بزرگوار را سرلوحه زندگی و کارهای خود قرار دهند.
وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه مسئولیتی خود تقوا، ساده زیستی، کوخ نشینی و همنوایی و همراهی با مردم مستضعف را برگزیدند که همین امر سبب محبوبیت بین اقشار مختلف مردم شده است.
captcha