ادبیات تهدید و نظامی‌گری در مقابل ملت ایران، کارساز نیست
کد خبر: 3644935
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

ادبیات تهدید و نظامی‌گری در مقابل ملت ایران، کارساز نیست

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: دشمنان انقلاب امروز به‌خوبی دریافته‌اند که ادبیات تهدید و نظامی‌گری در مقابل ملت ایران، کارساز نیست و از این روی، این ادبیات به گفتمان تمدن‌ها برای رسیدن به نتیجه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 31 شهریورماه، گفت: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی که در حقیقت، دفاعی مقدس در مقابل متجاوزان و مستکبران دنیا بود، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی و دفاع جانانه در مقابل تهاجم دشمنان، سبب شد تا دشمن سر تسلیم فرود آورد و در برابر اراده ملت، زانو بزند.
وی ادامه داد: سیاست‌ها و توطئه‌های دشمن، نه تنها در جنگ تحمیلی، بلکه در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، همواره با شکست مواجه بوده است؛ بر خلاف خواسته دشمنان، روز به روز اقتدار نظام اسلامی بیشتر شد و در مقابل، دشمنان انقلاب منفورتر شدند.
آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: دشمنان انقلاب امروز به‌خوبی دریافته‌اند که ادبیات تهدید و نظامی‌گری در مقابل ملت ایران، کارساز نیست و از این روی، این ادبیات به گفتمان تمدن‌ها برای رسیدن به نتیجه تبدیل شده است.
وی در ادامه با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: ارزش بالای قیام عاشورا به حدی است که هیچ کس نمی‌تواند واقعه کربلا را درک کند؛ نهضت عاشورا پیامی ماندگار دارد و انتقال این پیام بر عهده عاشقان حسینی است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: برپایی مجالس سوگواری و عزاداری اباعبدالله(ع) با هدف بیداری و آگاهی بخشی به جامعه، قوی‌ترین عامل زنده نگه داشتن این حادثه تاریخ ساز است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که حفظ اسلام را مدیون قیام عاشورا دانستند، افزود: ما باید با گوشت و خون خود، نهضت حسینی را زنده نگه داریم و آن را از خطر فراموشی و تحریف حفظ کنیم.
امام جمعه زاهدان همچنین با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نسبت به هوشیاری مدارس و والدین در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن هشدار داد و بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح در خصوص تقویت روحیه انقلابی در نوجوانان تأکید کرد.
captcha