فراخوان سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) منتشر شد
کد خبر: 3645038
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

فراخوان سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) منتشر شد

گروه معارف: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان سومین سوگواره ملی شعر «سجده‌های سجاد(ع)» به مناسبت شهادت این امام بزرگوار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سومین سوگواره ملی شعر «سجده‌های سجاد(ع)» به مناسبت شهادت این امام بزرگوار به میزبانی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: دعا در سیره امام سجاد(ع)، صحیفه سجادیه، کربلا و امام سجاد(ع) و گریه‌های امام سجاد(ع) از جمله موضوعات سوگواره است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد شناسایی استعدادهای شاعران به‌خصوص شعرای جوان، آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع) و شناساندن جایگاه امام سجاد(ع) را از جمله اهداف سومین سوگواره ملی شعر «سجده‌های سجاد(ع)» در این استان عنوان کرد.
حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه اشعار در همه قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود، افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر موضوع با خط نازنین فونت 14 به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
وی با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود، مهلت ارسال آثار را تا 18 مهرماه امسال دانست و ادامه داد: اختتامیه این سوگواره ملی نیز 22 مهر ماه خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در سومین سوگواره ملی شعر «سجده‌های سجاد»(ع) می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل: ashayerkanon@yahoo.com و یا از طریق پست به آدرس؛ یاسوج، خیابان شهید منتظری، روبروی اتفاقات برق کوچه پمپ گاز، پلاک 18 دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند و یا با شماره 09175179060‌ ‌سیدغفار موسوی تماس بگیرند.
captcha