اعزام 120 مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئات مذهبی رودبار
کد خبر: 3648026
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
عباسپور خبر داد:

اعزام 120 مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئات مذهبی رودبار

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار از اعزام 120 مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان به مناسبت ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار با بیان اینکه 120 مبلغ و مبلغه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اعزام شده اند، اظهار کرد: وظیفه روحانیون، ایجاد وحدت و هبستگی و انسجام و ایجاد عرصه تبلیغ است که با حضور خود در جمع قشر جوان و نوجوان در مراکز مذهبی و مساجد آنها را با فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) آشنا می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش و وظیفه روحانیون در تبلیغ دین گفت: شناخت امام حسین (ع) مقدمه‌ای مهم برای رسیدن به عمق معنویات و برپایی مناسب‌تر مراسم‌ مذهبی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار با بیان اینکه مردم برای اجرای بهتر و عمیق‌تر مراسم‌های معنوی در ایام محرم باید از سیره و زندگی اهل بیت (ع) شناخت لازم را داشته باشند، افزود: امام حسین (ع) تنها استاد این دانشگاه و موارد آموزشی آن درس زندگی، غیرت و شعور است.

این کارشناس حوزه دین خاطرنشان کرد: ماه محرم به تنهایی به‌عنوان بهترین و کامل ترین عامل کنترل آسیب های اجتماعی محسوب می‌شود و این از ویژگی های منحصر به فرد این ماه عزیز است که مردم به خصوص جوانان باید نهایت استفاده را از این ماه محرم ببرند.

 

captcha