هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور
کد خبر: 3649402
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پیامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر کرد گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور و روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در آستانه هفته نیروی انتظامی پیامی به شرح زیر صادر کرد.
«هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان با نیروی انتظامی و فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار نظم و امنیت و سلامت اجتماعی است.
بر کسی پوشیده نیست که گوهر گران‌بهای امنیت در میهن اسلامی و ثبات و آرامش کنونی ایران در شرایط  نابسامان منطقه در سایه تلاش و کوشش تمامی نیروهای خدوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودها و رهبری‌های داهیانه رهبری فرزانه انقلاب مدظله العالی به دست آمده است.
بدون شک آرامش و امنیت حاکم در کشورمان مرهون توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و همدلی و حضور آگاهانه مردم و هدایت‌های رهبر بزرگوار می‌باشد و این همان موهبت و نعمتی است که برخی کشورها از آن محروم هستند.
بجاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثارگرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و موجب بارور و تنومند شدن درخت شکوهمند انقلاب اسلامی گردیده‌اند.
هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است.روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و با همتی که با انگیزه والا و ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمندشان جز رضای حق تعالی و سرافرازی هموطنان سودایی دیگر در سر ندارد.
ملت فهیم و صبور ایران اسلامی همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره و مجاهدت های آنان در عرصه‌های مختلف از یاد نخواهند برد.
نقش سازنده و مثبت نیروی انتظامی در تقویت و ارتقاء امنیت عمومی استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران اسلامی در راستای بکارگیری توان و ظرفیت‌های استان و فراهم شدن زمینه فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران نیز شایسته تقدیر است.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا این هفته را به حافظان انتظام و امنیت کشور به ویژه زحمت کشان این عرصه در استان آفتاب، زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون و سرافرازی و سعادت آنان و صحت و عافیت برای نظام اسلامی و رهبری گرانقدر آن از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم. ان شاء الله موفق باشید. »
یادآور می‌شود: از 14 مهر تا 20 مهرماه به عنوان هفته ناجا با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» نامگذاری شده است.
captcha