رزمندگان الگوی اخلاقی و اعتقادی ورزشکاران هستند
کد خبر: 3650413
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

رزمندگان الگوی اخلاقی و اعتقادی ورزشکاران هستند

گروه اجتماعی: مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رزمندگان و ایثارگران الگوی اخلاقی و اعتقادی ورزشکاران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)از اردبیل، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز گذشته 15مهرماه در مجمع سالانه سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رزمندگان با ایثار جان خود شجاعانه در میدان های نبرد حق علیه باطل مبارزه کردند.
وی افزود: چنین روحیه ای الگوی رفتاری و اعتقادی ورزشکاران است و ما نیازمند ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی به ویژه روحیه پهلوانی در حوزه ورزش کشور هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید به اینکه رزمندگان راختی و آسودگی را کنار گذاشته و در جبهه های نبرد در مقابل دشمنان ایستادند، متذکر شد: امروز حداقل اقدام برای ادای دین در مقابل شهدا و جانبازان گام برداشتن در مسیر آن ها است.
بهتاج با تاکید به روحیه بسیجی ورزشکاران اردبیلی ادامه داد: امروز برگزاری مطلوب مسابقات بین المللی ورزشی از جمله تور دوچرخه سواری آذربایجان مرهون خون شهدای مدافع حرم و امنیت مرزهای کشور هستیم.
وی با تاکید به اینکه امنیت ایجاد شده با جانفشانی شهدا موجب شده ایران میزبان مطلوبی برای مسابقات بین المللی ورزشی باشد، تاکید کرد: ایران اسلامی به شهدا و جانبازان خود مفتخر است که با جانفشانی از باورهای نظام و انقلاب دفاع کردند.
captcha