دستگیری برادران شرور در کهنوج
کد خبر: 3651082
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴

دستگیری برادران شرور در کهنوج

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامي کهنوج از دستگيري دو شرور مسلح فراري در عمليات اطلاعاتي پليس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامي کهنوج دیروز دوشنبه، 17 مهر گفت: در پی سرقت‌های مسلح با البسه نظامی و تیراندازی‌های ایزایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این عمل مجرمانه  به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی توانستند عاملان شرارت و تیراندازی‌های ایزایی را که دو برادر بودند مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه، دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات، البسه نظامی و چهار کیلوگرم تریاک کشف کنند.
وی اظهارکرد: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، متهمان به بزه انتسابی و شرارت‌های خود از جمله حمل سلاح غیرمجاز، زورگیری، سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری مواد و...اعتراف کردند.
بهرامی با اشاره به اینکه این متهمان پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضا شدند، گفت: اشراف اطلاعاتی از اولویت‌های پلیس در حوزه استحفاظی است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم، آسایش و آرامش مردم را به‌هم بزنند.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha