عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجان دستگیر شد
کد خبر: 3657695
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجان دستگیر شد

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: فردی که با آتش زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان سیرجان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان دیروز شنبه، 6 آبان از دستگیری فردی که با آتش زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان خبر داد و گفت: این فرد که یک جوان 22 ساله است تحت تأثیر شبکه‌های مجازی معاند نظام اقدام به این کار قبیح کرده و پس از تهیه فیلم، آن را منتشر کرده است.
وی افزود: متهم پرونده به خیال خود جوانب حفاظتی را رعایت کرده و هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود اما پس از رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان بیان کرد: هیچ تصویر و نشانه‌ای از متهم موجود نبود اما با اقدامات و تدابیر پیچیده اطلاعاتی، متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه عصر چهارشنبه دستگیر شد و منزل متهم توسط مأموران اداره اطلاعات محاصره شد و وی قبل از فرار به دام افتاد.
نیک‌ورز در ارتباط با مجازات این متهم تأکید کرد: توهین به مقدسات و آتش زدن اماکن عمومی در پرونده جوان 22 ساله موجود است و این اقدامات طبق قانون، 10 سال زندان به‌دنبال دارد.
منبع: روابط عمومی دادگستری سیرجان
captcha