همایش پیاده‌روی نونهالان قرآنی به حرم رضوی
کد خبر: 3662027
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

همایش پیاده‌روی نونهالان قرآنی به حرم رضوی

مسئول روابط عمومی موسسه مکتب القرآن مشهد از همایش پیاده روی صد نفر از نونهالان قرآنی در آستانه شهادت امام هشتم(ع) به سمت حرم رضوی خبر داد.

سمیه چمنی، مسئول روابط عمومی مؤسسه مکتب‌القرآن مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: در آستانه فرارسیدن شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نونهالان قرآنی با پای پیاده به حرم رضوی مشرف خواهند شد.
وی با اشاره به رده سنی این نونهالان، هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ‌سازی پیاده‌روی به زیارت عتبات شریف ائمه اطهار(ع) و نهادینه کردن این فرهنگ برشمرد.
چمنی افزود: از 10 پایگاه مکتب‌القرآن مشهد به تعداد صد نونهال قرآنی 4 تا 6 سال مسافت میدان 15 خرداد تا میدان بسیج را برای عرض سلام به محضر امام هشتم(ع) با پای پیاده طی خواهند کرد.
مسئول روابط عمومی مؤسسه مکتب‌القرآن مشهد بیان کرد: با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) در طول مسیر این نونهالان به عزاداری خواهند پرداخت.
وی افزود: همایش پیاده‌روی نونهالان قرآنی به سمت حرم رضوی، صبح روز شنبه، 27 آبان‌ماه و در آستانه شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
گفتنی است، مؤسسه دارالقرآن مشهد در خیابان امام رضا(ع) 66 واقع و پایگاه‌های مکتب‌القرآن مشهد زیر نظر این موسسه به فعالیت‌های قرآنی ویژه نونهالان مشغول هستند.
captcha