دستگیری 16 سارق در جیرفت
کد خبر: 3664033
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

دستگیری 16 سارق در جیرفت

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 16 سارق در نتیجه این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ماشاالله ملایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در تشریح اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جیرفت گفت: پلیس شهرستان با برنامه‌ریزی‌های مدون، برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در این راستا طی هفته گذشته، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری متهمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش، دستگیری سارقان و کشف اموال سرقتی و متوقف کردن متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا شد.
ملایی اظهارکرد: در نتیجه تیم‌های تلفیقی این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی، محل اختفای متهمان و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و در عملیاتی منسجم 52 نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی را دستگیر کردند، همچنین در این مدت 45 فقره سرقت کشف و 16 سارق نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت توقیف 27 دستگاه خودرو متخلف و امحاء شیشه دودی 19 دستگاه خودرو را از دیگر دستاوردهای این طرح یک هفته‌ای عنوان کرد.
وی با تأکید بر اجرای طرح‌های پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان جیرفت بیان کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد، امنیت حاصل از آن ملموس‌تر و پایدارتر خواهد بود.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha