آشوب‌گران اغتشاشات عناصر دشمن بودند/دستگیری «گرگ شب» در بروجرد
کد خبر: 3679251
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
حجت‌الاسلام ترابی:

آشوب‌گران اغتشاشات عناصر دشمن بودند/دستگیری «گرگ شب» در بروجرد

گروه اجتماعی: امام جمعه بروجرد با اشاره به این که مردم از گرانی و بیکارری گلایه دارند، اظهارکرد: آشوب‌گران اغتشاشات اخیر، عناصر دشمن بودند که دشمن عده‌ای را در داخل تحریک کرد تا ایجاد ناامنی کنند و امروز فرد اصلی آشوب‌های بروجرد معروف به «گرگ شب» دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی از شهرهای کشور، گفت: در این هفته دشمن و مزدوران داخلی تلاش کردند تا از تجمعات اعتراضی مردم در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی سوءاستفاده کنند و با ایجاد ناامنی به اهداف خود برسند اما بصیرت این ملت مؤمن و با تلاش نیروهای امنیتی و بسیجیان این توطئه خنثی و در نطفه خفه شد.
وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی‌از مشکلات کشور است ولی دشمن این‌بار با یک برنامه‌ریزی قبلی بر موج مشکل مردم سوار شد و آن‌را دست‌مایه‌ای برای ضربه زدن به نظام قرار داد و گلایه‌های مردم را بهانه کرد تا یک حرکت براندازانه را انجام دهد.
امام جمعه بروجرد اظهارکرد: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان با مشاورت انگلیس که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت عصبانی بودند در صدد انتقام برآمدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان غیر قابل پذیرش است و همین سبب شده تا آنها را برای برنامه‌ریزی آشوب در کشور آماده کند و تصمیم گرفتند تروریست‌ها را به داخل کشور بفرستند و عده‌ای از عناصر داخلی هم تحریک کردند تا با ایجاد آشوب ناامنی ایجاد کنند.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به این‌که مردم از گرانی و بیکاری گلایه دارند، افزود: با توجه به این مشکلات، ضد انقلاب و معاندین وارد شدند و اموال دولتی و مردم را تخریب و مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند و به پرچم پُرافتخار جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند و در نهایت با سلاح گرم اقدام به کشتن برخی از افراد کردند که با وجود این صحنه‌ها مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
به گفته وی طبق مدارک اتاق فکر آشوبگران در بیرون از مرزهای کشور است و در این میان قدرت‌های زورگوی دنیا از این آشوب‌ها حمایت کردند، دشمنانی که سال‌هاست قصد دارند با تحریم‌ها به ملت ضربه بزنند با این آشوب‌ها خود را دلسوز جلوه می‌دادند امکا مردم به صحنه آمدند و توطئه‌های آنها را نقش بر آب کردند.
حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: مردم مشکلات اقتصادی دارند و از بیکاری، تورم، گرانی و فساد اقتصادی گلایه دارند اما چند وقت پیش بودجه 97 تقدیم شد که در آن گرانی‌هایی در نظر گرفته شده بود و این در حالی مطرح شد که دولت با کمبود درآمد مواجه است و بهتر است برای جبران جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته شود.
وی بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی به‌دلیل سوء مدیریت و بی‌انگیزگی برخی از مدیران است و نیاز است مدیران جهادی وارد عمل شوند تا بتوانند مشکلات را حل کنند و دولت برنامه کوتاه مدت و طرح ضربتی برای رفع مشکلات اقتصادی مطرح کند.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فرد اصلی آشوبگران در بروجرد خبر داد و افزود: طی این هفته عده‌ای از منافقان آشوب‌هایی را به پا کردند و امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) بروجرد فرد اصلی این آشوب‌ها را در بروجرد دستگیر کردند که برای بمب صوتی و ایجاد آشوب‌ها تلاش می‌کرد که این فرد به نام «گرگ شب» فعالیت داشته، امروز دستگیر شد.

انهدام هسته گروهک تروریستی منافقین در بروجرد

یادآور می‌شود، روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات لرستان در اطلاعیه‌ای اعلاک کرده است، صبح امروز جمعه، 15 دی‌ماه هسته گروهک تروریستی منافقین در بروجرد با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم شد.
براساس اطلاعیه روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان لرستان، یکی‌از هسته‌های گروهک تروریستی منافقین که در روزهای اخیر اقدامات خراب‌کارانه زیادی را در لرستان به‌ویژه بروجرد انجام داده بود با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و متلاشی شد.تاکنون چهار نفر از اعضای این هسته تروریستی دستگیر و یک نفر از آنها هنگام درگیری مجروح شد.

captcha