27 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات کتبی قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان
کد خبر: 3685617
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

27 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات کتبی قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در بخش کتبی رشته‌های مفاهیم و تفسیر قرآن کریم 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

حسن نورانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت(تحقیق و ترتیل)، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات توسط ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری مسابقات کتبی شامل رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم 27 بهمن به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد. زمان برگزاری مسابقات شفاهی توسط ادارات تعیین می‌شود.

نورانی افزود: نام‌نویسی خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای شرکت در مرحله شهرستانی تا 20 بهمن ادامه دارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنابر زمان‌بندی اعلام شده مرحله استانی این دوره از مسابقات طی فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، منبع رشته تفسیر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، صفحه ۱ تا ۱۵۰ جلد دهم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی و کتب منبع برای رشته مفاهیم نیز جلد ۱ تا ۳ مفاهیم قرآن کریم تألیف استاد وکیل اعلام شده است.

captcha