آزمون حفظ و مفاهیم نشاطی خاص به جامعه قرآنی بخشید
کد خبر: 3696169
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

آزمون حفظ و مفاهیم نشاطی خاص به جامعه قرآنی بخشید

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم، گفت: برگزاری این آزمون نشاط خاصی را به جامعه قرآنی بخشید.

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم گفت: برگزاری این مسابقات تأثیرات عمیقی در جامعه دارد.
وی افزود: امیدواریم تا مسئولان از این حرکت قرآنی حمایت کنند چراکه برگزاری این آزمون شور و نشاطی خاص به جامعه به‌ویژه جامعه قرآنی بخشید.
تعامل و انسجام در فعالیت‌های قرآنی
محمودی تصریح کرد: پنج‌شنبه 10 اسفندماه شاهد یک رویداد بزرگ قرآنی در سطح ملی بودیم.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم به شیوه مشترک ظرفیت‌های جدیدی را در حوزه فعالیت‌های قرآنی ایجاد می‌کند.
وی گفت: شیوه برگزاری این آزمون در سال‌جاری در مسیر تعامل و انسجام فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای فعال در این انجام گرفت.
محمودی به برگزاری این آزمون در استان کرمانشاه نیز اشاره و عنوان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در استان کرمانشاه به شیوه‌ای منظم برگزار شد و در این راستا تمهیدات خوبی اندیشیده شده بود.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: بیشترین ثبت‌نام در این دوره از طریق مؤسسات قرآنی انجام شد و این امر به‌منظور هدفمند برگزار شدن آزمون بود.
انتهای پیام/

captcha