تمرین خیر و احسان در مدارس
کد خبر: 3696920
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
علیگو خبر داد:

تمرین خیر و احسان در مدارس

گروه جامعه ــ قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از برپایی جشن نیکوکاری طی 16 اسفندماه به صورت ملی در مدارس سراسر کشور خبر داد.

نیکوکاری

علیگو، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری طی 16 اسفندماه به صورت ملی در مدارس سراسر کشور، گفت: طبق تفاهم نامه منعقد بین سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) همه ساله جشن نیکوکاری علاوه بر سطح جامعه که با مشارکت عموم شهروندان است، در مدارس و با مشارکت دانش‌آموزان نیز برگزار می‌شود تا روحیه خیر و احسان از کودکی در آنان تقویت شود.

وی در مورد نحوه برگزاری حشن نیکوکاری در مدارس گفت: پیش‌تر قلک‌هایی میان دانش‌آموزان توزیع شده است که در روز 16 اسفندماه همراه با دریافت سایر کمک‌های نقدی دانش‌آموزان جمع آوری می‌شود.

علیگو بهره‌مندان از هدایای جشن نیکوکاری را در مرحله اول دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و در اولویت‌های بعدی مدارس ناحیه و منطقه دانست و گفت: دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد به مدارس معرفی شده‌اند و پرونده آنان به صورت محرمانه در مدارس موجود است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: دانش‌آ‌‌موزان نیازمند مدرسه توسط انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه شناسایی شده‌اند و پس از برگزاری مراسم به صورت محرمانه و با حفظ شأنیت دانش‌آموزان کار توزیع هدایای با نظارت کمیته امداد آغاز می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: مراسم نمادین این جشن طی 16 اسفندماه، در دبیرستان شهید کدخدایی منطقه 11 با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

captcha