فعالیت گروه‌های جهادی سپاه ثارالله(ع) شیراز در كرمانشاه و جهرم طی ایام نوروز
کد خبر: 3703154
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
زارعی مطرح كرد:

فعالیت گروه‌های جهادی سپاه ثارالله(ع) شیراز در كرمانشاه و جهرم طی ایام نوروز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از فعالیت گروه‌های جهادی این ناحیه طی ایام نوروز در كرمانشاه و شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 15 فروردین‌ماه گفت: طی یک ماه اخیر دو گروه جهادی بسیجیان ناحیه ثارالله(ع) شیراز به فعالیت‌های عمرانی در منطقه کرمانشاه و شهرستان جهرم مشغول فعالیت بودند.
وی افزود: گروه جهادی انصار المهدی(عج) اعضای حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) وابسته به ناحیه بسیج ثارالله(ع) در قالب گروه 80 نفری بسیجیان جهت انجام فعالیت‌های عمرانی به مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه به مدت یک هفته اعزام شدند.
زارعی اظهار كرد: گروه جهادی انصار المهدی(عج) که متشکل از جوانان جهاد گر بسیجی است با حرکت‌های خودجوش به انجام فعالیت‌های جهادی و رسیدگی به محرومان می‌پردازد كه طی سال‌های گدشته همواره در این راه پیش قدم بوده‌اند.
وی ادامه داد: این گروه جهادی یک هفته قبل از تعطیلات نوروز با حضور درمناطق کرمانشاه با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) طی یک هفته اقدامات آواربرداری و تخریب منازل و رنگ‌آمیزی معابر مناطق زلزله زده انجام داشته‌اند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: همچنین گروه جهادی امام علی(ع ) از حوزه بسیج امام علی منطقه چوگیاه ناحیه ثارالله(ع) در قالب سه گروه 12 نفری به مدت 10 روز در ایام نوروز به منطقه قط‌آباد روستای قلعه تبر شهرستان جهرم اعزام شده و به بهسازی و عمرانی این روستای کمک کردند.
زارعی اظهار كرد: ساخت 2 حمام عمومی، دیوارکشی و پی‌ریزی حسینیه و مدرسه و برنامه‌های فرهنگی از اقدامات 10 روزه جهادگران بسیجی شیرازی در روستای قلعه تبر بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز(ع) در پایان یادآور شد: فعالیت‌های جهادی و رسیدگی به محرومان درمناطق کم برخوردار اقداماتی است که جوانان جهاد گر بسیجی با حرکتی خودجوش با حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) در طول سال به یاری مردم می‌شتابند.
انتهای پیام

captcha