پیكر مرحوم آیت‌الله ایمانی امروز به خاك سپرده می‌شود + تشریح برنامه‌های ترحیم در نقاط مختلف كشور
کد خبر: 3713092
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

پیكر مرحوم آیت‌الله ایمانی امروز به خاك سپرده می‌شود + تشریح برنامه‌های ترحیم در نقاط مختلف كشور

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز عصر امروز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز عصر امروز، 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 از مسجد امام حسن عسكری شهر مقدس قم آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه می‌یابد.
در این حرم مطهر آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان و از اساتید مرحوم آیت‌الله ایمانی بر پیكر وی نماز خواهد خواند و در ادامه پیكر ایشان به خاك سپرده می‌شود.
مراسم ترحیم و تكریم آن عالم ربانی فردا، 21 اردیبهشت‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
در روز شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه نیز مراسم یادبودی برای آن عالم ربانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم واقع در میدان چیذر تهران از سوی آیت‌الله هاشمی علیا برگزار می‌شود.
همچنین در این روز از ساعت 10 تا 12 ظهر مراسم یادبود و ترحیم مرحوم آیت‌الله ایمانی از طرف دفتر آیت‌الله صفایی بوشهری،‌ نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در این شهرستان برگزار خواهد شد.
مراسم ترحیم و تكریم مرحوم آیت‌الله ایمانی در شیراز نیز در ساعت 16 روز یكشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از سوی ستاد ارتحال ایشان برگزار می‌شود.
علاوه بر این‌ها در روز دوشنبه، 24 اردیبهشت‌ماه هم از ساعت 16 تا 18 در مصلی نماز جمعه شهرستان كازرون، زادگاه مرحوم آیت‌الله ایمانی، مراسم یادبودی برای ایشان برگزار خواهد شد.
همچنین در روز سه‌شنبه،‌25 اردیبهشت‌ماه هم از ساعت 16 در محل حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) مراسم ترحیمی از سوی جامعه روحانیت شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha