مراسم ترحیم حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی در قم برگزار شد
کد خبر: 3715599
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

مراسم ترحیم حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی در قم برگزار شد

گروه اجتماعی - مراسم ترحیم حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی از اساتید اخلاق کشور با حضور علما شب گذشته در قم برگزار شد.

مراسم ترحیم حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی در قم برگزار شد

به گزارش ایکنا از قم، مراسم ارتحال آیت‎الله سیدمهدی طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق شب گذشته، 28 اردیبهشت با حضور مراجع تقلید وعلما در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشای جمعه شب برگزار شد، آیات اعظام شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله عبداللهی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین غروی عضو شورای عالی حوزه علمیه، سید مهدی صادقی استاندار قم، طلاب و روحانیون واقشار مختلف مردم حضور داشتند.
سخنران این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم بود که در سخنان خود با اشاره ویژگی‌های اخلاقی و تهذیبی این عالم اخلاقی بیان کرد: ایشان همواره ولایت‌مدار بود و همیشه بیان می‌کرد که ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و نظام و خون شهدا خطوط قرمز من هستند.
وی گفت: ایشان به‌عنوان یک استاد اخلاق و چهره شایسته‌ای شناخته می‌شد که مصداق تعبیراتی بود که اهل بیت(ع) بیان کردند و چهره وی انسان را به یاد خدا می‌انداخت و به دلیل خصوصیات ویژه و بارز اخلاقی محبوبیت بسیاری نزد مردم داشتند.
گفتنی است حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی ضمن اینکه از چهره‌های مهم و مؤثر و محبوب تبلیغی و اخلاقی کشور بود سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نیز داشت و از یاران همیشگی امام و رهبری بود که در اولین روز ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی چشم از جهان فروبست و روز گذشته در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

captcha