لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان شاهد با فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3716020
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان شاهد با فرهنگ ایثار و شهادت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل بنیاد تهران بزرگ بیان کرد: فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس شاهد باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که دانش‌آموزان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت انس بیشتری پیدا کرده و به شکل عملی به سمت ترویج و گسترش آن سوق پیدا کنند.

لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان شاهد با فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار»، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حاشیه نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش با اشاره به آمار دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر تهران بزرگ گفت: در مناطق 16 گانه شهر تهران 103 مدرسه شاهد وجود دارد و نزدیک به شش هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در این مدارس تحصیل می‌کنند که ما آنان را سفیرانی بالقوه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌دانیم.
وی افزود: فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس شاهد باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که دانش‌آموزان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت انس بیشتری پیدا کرده و به شکل عملی به سمت ترویج و گسترش آن سوق پیدا کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با تأکید بر اینکه مدارس شاهد باید همواره الگویی برای دیگر مدارس باشند، اظهار کرد: حفظ و ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس شاهد یکی از اهداف مهمی است که ما در زمینه آموزشی و پرورشی دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم فرزندان شاهد و ایثارگر باید در بستری مناسب رشد پیدا کرده و مراحل علمی را طی کنند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری بیشتر بین بنیاد تهران و آموزش و پرورش در سال تحصیلی 98-97 خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با مشکلی در زمینه ثبت نام و مسائل آموزشی مواجه نشوند.
انتهای پیام

captcha