قرآن؛ بزرگترین رسانه تاریخ بشری/ قدردانی و اعلام حمایت از فعالیت‌های ایكنا
کد خبر: 3718722
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
اژدری مطرح كرد:‌

قرآن؛ بزرگترین رسانه تاریخ بشری/ قدردانی و اعلام حمایت از فعالیت‌های ایكنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، قرآن را بزرگترین رسانه تاریخ بشری دانست كه دارای بالاترین جایگاه در عرصه هدایت انسان‌هاست.

قرآن؛ بزرگترین رسانه تاریخ بشری/ قدردانی و اعلام حمایت از فعالیت‌های ایكنا

مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در حاشیه بازدید از غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت «عروةالوثقی» نمایشگاه بسیار خوب و فاخری است كه در آن آثار هنرمندان قرآنی به خوبی به نمایش گذاشته شده‌ است.
وی افزود: بخش‌های مختلف این نمایشگاه بسیار متنوع بود و در آن آثار وافری از هنرهای تجسمی و سنتی و به خصوص مسائل انقلابی و آخرالزمانی ارائه می‌شود.

غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن فارس بسیار خاص است
اژدری به غرفه جهاد دانشگاهی فارس اشاره كرد و گفت: غرفه جهاد دانشگاهی فارس در این نمایشگاه بسیار خاص بود و هر تابلویی كه در آن قرار دارد، به تنهایی دنیایی از حرف دارد و مسائل آخرالزمان و مرتبط با قرآن و آموزه‌های دینی را تداعی می‌كند.

نیازمند تكرار چنین كارهایی هستیم
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه این استان نیازمند تكرار چنین كارهایی است، گفت: در هر ماه و مناسبتی می‌توان چنین كارهای فاخر ارزشمند فرهنگی و هنری را انجام داد.
وی همچنین به حضور اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه اشاره كرد و افزود: وقتی می‌بینیم چهره‌های متفاوتی از نمایشگاه بازدید می‌كنند آن هم با هر سلیقه و دیدگاهی به مسائل قرآنی و انقلابی اعتقاد دارند، مسلماً نشان دهنده علاقه و عرق مذهبی مردم این دیار به ساحت قرآن و آموزه‌های آن دارد.

قرآن؛ بزرگترین رسانه تاریخ بشری
اژدری با بیان اینكه قرآن به عنوان كلام خداوند یك معجزه الهی است، گفت: قرآن از ابتدا تاكنون به عنوان بزرگ‌ترین رسانه، بالاترین جایگاه را برای هدایت انسان‌ها دارد چرا كه همیشه برای تمام اعصار و قرون مختلف حرف برای گفتن دارد و همواره به عنوان حامی و راهنمای انسان‌هاست.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه بخش‌های قرآنی این نمایشگاه بسیار خوب طراحی شده است، گفت:‌ در این نمایشگاه محصولات مختلفی برای تمام سلائق در نظر گرفته شده است.

قدردانی و اعلام حمایت از فعالیت‌های ایكنا
وی با تصریح اینكه ما هم در هر سطحی از چنین نمایشگاهی حمایت می‌كنیم، از تمام كسانی كه در عرصه فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌كنند به خصوص خبرگزاری ایكنا قدردانی و ابراز امیدواری كرد كه خداوند این خبرگزاری كه عزیز و ارزشمند است، را عزتمند كند و همچنان با قوت فعالیت‌های خود را ادامه دهد و ما نيز از آن حمايت می‌كنيم.
انتهای پیام

captcha