امام خمینی(ره) نقاب از چهره اسلام آمریکایی برداشت
کد خبر: 3720412
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

امام خمینی(ره) نقاب از چهره اسلام آمریکایی برداشت

گروه سياست و اقتصاد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: اسلامی که امام خمینی(ره) مبلغ آن بود اسلام ناب بود و در مقابل اسلام آمریکایی، اسلام تقلبی و خشونت‌طلب، فرقه‌هایی چون داعش و گروه‌های تکفیری سرافرازانه ایستاد و نقاب از چهره کریه آنان برداشت.

 امام خمینی(ره) نقاب از چهره اسلام آمریکایی برداشت

علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در گفت‌وگو با ايكنا ار قزوین، اظهار کرد: اسلام، دین و آموزه‌های دینی از عوامل اصلی و تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است. تا زمانی که انقلاب اسلامی در خط صحیح اسلام ناب محمدی، حرکت می‌کند و مردم روحیه دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی را زنده نگه می‌دارند و هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از حرکت به سمت هدف‌های خود بازدارد.
وی ادامه داد: اسلامی که امام خمینی (ره) مبلغ آن بود اسلام ناب بود و در مقابل اسلام آمریکایی، اسلام تقلبی و خشونت‌طلب، فرقه‌هایی چون داعش و گروه‌های تکفیری سرافرازانه ایستاد و نقاب از چهره کریه آنان برداشت.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: دین، مذهب و ارزش‌های اسلامی عامل تضمین‌کننده در پیروزی و تداوم و تثبیت و پایداری انقلاب بود.
وی بابیان اینکه بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی حاصل حضور حماسی مردم و اطاعت از رهبری امام بود، اضافه کرد: تداوم حضور مردم در فرازهای دیگر انقلاب مثل دفاع از قدس، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایداری انقلاب اسلامی منجر شده است.
آشناگر عنوان کرد: امام بارها تأکیدِ کرده‌اند که مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید قدردان آنان بود، بالأخص مردم کوچه‌بازار، همان افرادی هستند که امام می‌گفت یک موی این کوخ‌نشینان به همه کاخ‌نشینان می‌ارزد.
وی مطرح کرد: رهبری منحصربه‌فرد امام خمینی (ره) در بسیج اقشار عمومی و مقابله با ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: پس از امام خمینی (ره) خوشبختانه راه و اندیشه امام توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری دنبال شد.
آشناگر ابراز کرد: اسلامی بودن، مردمی بودن و رهبری عوامل پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بود موجب شد که انقلاب اسلامی شکوهمندانه وارد چهل‌سالگی خود بشود.

انتهای پيام

captcha