۸۳۵ مبلغه یزدی در سطح استان فعالیت دارند
کد خبر: 3726485
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

۸۳۵ مبلغه یزدی در سطح استان فعالیت دارند

گروه معارف - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت ۸۳۵ مبلغه در سطح استان خبر داد و گفت: در طول فصل بهار امسال ۳۵۳ مبلغ، ۱۰۷۴۷ جلسه را برگزار کردند.

۸۳۵ مبلغه یزدی در سطح استان فعالیت دارند

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه بهارسال 97 با ماه رجب و شعبان مصادف شد و بهار معنوی و ویژه ای در ابتدای سال رقم خورد اظهار کرد: طلاب خواهر در ابتدای سال و ایام نوروز فعالیت تبلیغی را در اماکن مذهبی مثل مساجد، امامزاه ها، حسینیه ها و همچنین اماکن تاریخی و باستانی آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۶۵ نفر فعالیت داشتند که ۵۶۹ اعزام به اماکن مذکور انجام و طلاب در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی اقداماتی را انجام دادند.

حسن پور همچنین شرکت طلاب در کاروان راهیان نور را یادآور شد و افزود: در این زمینه نیز ۱۰۱ مبلغ در ۱۱۵ اعزام اعم از کاروان دانشجویی، دانش آموزی و یا اقشار مختلف مردمی مشغول فعالیت شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام اعتکاف نوروزی نیز ۱۸۲ مبلغ در ۴۳۰ اعزام به مساجد مباحث دینی و اخلاق اسلامی را بیان کردند گفت: در ماه مبارک رمضان در ۱۱ مدرسه علمیه در سطح استان جلسه ختم قرآن کریم و ۳۳۰ جلسه در خود مدارس برگزار شد که در ۶ مدرسه مراسم احیا و شب زنده داری ویژه ماه مبارک رمضان را داشتیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به فعالیت ۸۳۵ مبلغ در سطح استان تصریح کرد: در فصل بهار ۳۵۳ مبلغ، ۱۰۷۴۷ جلسه را برگزار کردند که قرائت قرآن، تفسیر و آموزش روان خوانی و روخوانی قرآن کریم، پاسخگویی به مسائل شرعی، بیان احکام و.... از مباحث مطرح شده در این جلسات بوده است.

انتهای پیام

captcha