بهره‌مندی ۴ هزار قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی مؤسسات کرمانشاه
کد خبر: 3728487
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

بهره‌مندی ۴ هزار قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی مؤسسات کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - بیش از 4 هزار قرآن‌آموز طی سه‌ماه دوم سال‌جاری از دوره‌های آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی استان کرمانشاه بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 4000 قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی مؤسسات کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طی سه‌ماه دوم سال‌جاری بیش از 4 هزار قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی مراکز قرآنی استان کرمانشاه بهره‌مند می‌شوند.
حجت‌الاسلام محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: دوره‌های آموزشی مراکز قرآنی استان کرمانشاه در طول سه‌ماه دوم سال‌جاری با ثبت‌نام از قرآن‌آموزان آغاز شد و متقاضیان حضور در این دوره‌ها از 20 خردادماه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: سطح‌بندی قرآن‌آموزان به مراکز با تست ورودی انجام شده و نتیجه آن به صورت کلاسبندی اطلاع داده شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مراکز از قرائت 2(روانخونی) آغاز شده و تا قرائت سطوح بالاتر ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمدی به کلاس‌های حفظ قرآن نیز اشاره و عنوان کرد: دوره‌های حفظ قرآن ویژه نونهالان قرآنی تا حفظ اجزاء بالاتر ویژه بزرگسالان در مراکز قرآنی استان درحال برگزار شدن است.
وی تصریح کرد: در طول برگزاری دوره‌های حفظ ویژه حفاظ مستعد کلاس‌های تخصصی نیز پیش‌بینی شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: دوره‌های تدبر در قرآن کریم و مفاهیم(سطح یک تا سه) از نیمه تیرماه در مراکز آغاز شده و درحال برگزار شدن است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان تصریح کرد: در طول دوره‌های آموزشی سه‌ماه دوم سال‌جاری 4000 قرآن‌آموز کرمانشاهی در مراکز قرآنی این استان از این دوره‌ها بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

captcha