سالمندان شهر تهران خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی دریافت می‌کنند
کد خبر: 3734671
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

سالمندان شهر تهران خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی دریافت می‌کنند

گروه جامعه ــ صدور کارت منزلت برای سالمندان بالای ۶۵ سال شهر تهران در فرهنگ‌سرای امید ممکن شد.

به گزارش ایکنا؛ صدور کارت منزلت برای سالمندان بالای ۶۵ سال شهر تهران در فرهنگ‌سرای امید ممکن شد. افرادی که کارت منزلت دریافت می‌کنند، می‌توانند از سالن‌های سینما و کلاس‌های آموزشی همه فرهنگ‌سرا‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

عضویت رایگان در شبکه یکپارچه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عضویت رایگان در فعالیت‌های تخصصی فرهنگ‌سرای امید در حوزه سالمندان مانند گروه کر، کانون نمایش، کانون جهاندیدگان و... از مزایای کارت منزلت است. نگارخانه‌های سازمان فرهنگی هنری و ۳۳ موزه شهر تهران نیز به صورت رایگان میزبان سالمندان دارای کارت منزلت هستند.

استفاده رایگان از سالن‌های ورزشی برای دارندگان کارت منزلت فقط در منطقه محل سکونت امکان‌پذیر است و امکانات حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس نیز با ۹۰ درصد تخفیف فراهم شده است، به‌گونه‌ای که سالمندان فقط با پرداخت هزینه اولیه کارت، یک کارت اعتباری با مبلغ ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

سایت manzelat.farhangihonari.ir امکان ثبت نام به صورت اینترنتی را فراهم کرده است و متقاضیان در این سایت می‌توانند از شرایط ثبت نام مطلع شوند و پیگیری ثبت نام خود را از این طریق انجام دهند. همچنین امکان ثبت نام با مراجعه به ادارات پست شهر تهران نیز فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha