همكاری سپاه فجر و كمیته امداد فارس جهت محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین
کد خبر: 3735558
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

همكاری سپاه فجر و كمیته امداد فارس جهت محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین

گروه اجتماعی ـ كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و سپاه فجر قرارداد همكاری جهت محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه‌نشین امضا كردند.

همكاری سپاه فجر و كمیته امداد فارس جهت محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین

به گزارش ایكنا از فارس، كمیته امداد فارس، سپاه فجر استان و قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسکندری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین شیراز و خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس محورهای همکاری این تفاهم نامه را تشریح کرد و گفت:‌ توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، فقرزدایی و رسیدگی به محرومان رسالت اصلی کمیته امداد است.
وی همچنین گفت: هم‌افزایی امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های سپاه پاسداران می‌تواند پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم را تسریع کند.
بذرافشان با تقدیر از از مشارکت و اقدامات مؤثر سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان افزود: این نهاد انقلابی همواره با مشارکت در طرح‌های مختلف از جمله مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن و تهیه جهیزیه یاری گر کمیته امداد فارس بوده است.
مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: مشارکت در توزیع سبد معیشتی، البسه و لوازم‌التحریر، ساخت، خرید، مرمت، مساعدت در تأمین هزینه‌های لوله‌کشی و انشعاب فاضلاب منازل مسکونی مددجویی و مشارکت در حرفه‌آموزی، اشتغالزایی و اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.
یادآور می‌شود، این تفاهم نامه همکاری سه جانبه به امضای سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس رسید.
انتهای پیام

captcha