کار روحانیون مستقر جهاد فرهنگی است
کد خبر: 3735872
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

کار روحانیون مستقر جهاد فرهنگی است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به جهاد فرهنگی روحانیون مستقر در مناطق خود گفت: دوری از خانواده و آشنایان و حضور مستمر در یک منطقه و تلاش برای رشد فرهنگی و دینی کاری جز جهاد نیست.

کار روحانیون مستقر جهاد فرهنگی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 14 مردادماه در دیدار با حجت‌الاسلام حمیدی‌نیا، روحانی مستقر مسجد حضرت ابالفضل علیه السلام دلبران اظهار کرد: تقویت مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا روحانیون مستقر باید با حوصله کافی و تلاش مستمر برای این مهم و حصول نتیجه آن بکوشند.
وی افزود: مردم انتظارات عظیمی از روحانیون دارند و روحانی را به‌عنوان امین خود در امر خدمت‌رسانی دانسته‌اند و این مسئله نیز باعث می‌شود تا روحانیون این وظیفه بزرگ را به نحو مطلوبی انجام دهند.
حجت‌الاسلام منتشلو در ادامه با اشاره به جهاد فرهنگی روحانیون مستقر در مناطق خود بیان کرد: دوری از خانواده و آشنایان و حضور مستمر در یک منطقه و تلاش برای رشد فرهنگی و دینی کاری جز جهاد نیست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به نقش روحانیون در تک تک مسائل زندگی مردم و تلاش آن‌ها برای آموزش سبک زندگی اسلامی، عنوان کرد: با توجه به برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی، لازم است روحانیون معزز در تبیین مسائل آموزشی برای مردم اهتمام بیشتری داشته باشند و برای دفاع از حریم خانواده همچون همیشه تلاش کنند.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار حجت‌الاسلام حمیدی نیا، روحانی مستقر شهر دلبران گزارشی از اقدامات فرهنگی و تبلیغی انجام شده در این شهر را ارائه کرد و خواستار حمایت بیش از پیش از برنامه‌های فرهنگی و دینی در این شهر شد.
انتهای پیام

captcha