خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند
کد خبر: 3737205
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت گفت: خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند.

خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی در بازدید از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: رسانه‌ها امروز این وظیفه را بر عهده دارند که همه مردم را در صحنه نگه دارند و مدیریان را به خدمت بیشتر تشویق کنند تا این کار منجر به وحدت و انسجام کشور شود.
وی فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه تولید، مصرف، خدمات‌گیرندگان و خدمات‌دهندگان را موثر خواند و گفت: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم دشمن جزو ایثارگران و سربازان این خطه قرار می‌گیرند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان شمار شهیدان و جانبازان استان زنجان را به تربیب 3 هزار و 7 هزار نفر عنوان کرد و افزود: 586 آزاده نیز در استان زنجان داریم و خانواده شهدا منابع موثقی برای احیا و ترویج فرهنگ شهادت هستند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در دوران دفاع مقدس نیز فرهنگ ایثار را به نسل‌ها منتقل کردند یادآور شد: کشور حفظ اقتدار و استقلال خود را علاوه بر جان‌فشانی‌ها در عرصه جنگ سخت، مدیون فعالیت خبرنگارن در جنگ نرم است و امروز هم پاسداری از قدرت و سرمایه‌ها با قلم این افراد بیشتر می‌شود.
کاظمی همچنین نقش جهاددانشگاهی در گفتمان‌سازی را اثربخش عنوان کرد و گفت: این نهاد با نگرش جهادگرانه در عرصه‌های علمی خوش درخشیده و توانسته با هزینه کم خدمات صادقانه‌ای را به جامعه ارائه دهد.
در ادامه این دیدار کامران جعفری، سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه توفیقات عرصه‌های مختلف کشور مرهون خون شهداست، اظهار کرد: خدمت در نهادهای ارزشی یک افتخار محسوب می‌شود.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های مهم جهاددانشگاهی برشمرد و گفت: اکنون نهال جهاددانشگاهی با تأسی از راه شهدا به درخت تنومندی تبدیل شده است وپرچم نهادهای ارزشی به هیچ قیمتی پایین نمی‌آید.
سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: دشمنان باید این آرزو را به گور ببرند که از قضای رسانه برای تخریب نظام استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان نظام برای سرافرازی کشور تلاش می‌کنند، ابراز کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی را در راه انتقال اخبار صحیح و دقیق برعهده دارند.
انتهای پیام
captcha