بیش از ۱۱۰ برنامه در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3741265
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

بیش از ۱۱۰ برنامه در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت 110 برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان یزد برگزار می‌شود.

بیش از ۱۱۰برنامه در یزد اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیربنیاد بین المللی غدیرنمایندگی شهرستان یزد اظهار کرد: با هدف نشرو فرهنگ علوی و انتقال پیام غدیر به عموم مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه و به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۱۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری وآموزشی با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی به‌ ویژه هیئات مذهبی در سراسر شهرستان یزد برگزار می‌ شود.
وی اهم فعالیت ها را برگزاری جشن در اماکن عمومی و مذهبی همچون مساجد، حسینیه ها، تکایا، امامزاده ها، سالن های ورزشی و پارک ها اعلام کرد و گفت: امسال برای اولین بار بعضی ازمراسم به‌ ویژه جشن های بزرگ مستقیم از صدا و سیما استان پخش می‌شود.
سلطانی برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و ورزشی و اعزام مبلغ به شهر و روستا و بازسازی واقعه غدیر را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: اعزام کاروان های شادی به روستاها در قالب اعزام مبلغان و مداح با همکاری هیئت رزمندگان جهت برگزاری جشن از دیگر برنامه ها است.
وی افزود: جهت آشنایی مردم با پیام غدیر کلاس های آموزشی ویژه بانوان مبلغ و مداحان در زمینه قرائت خطبه غدیر برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد چاپ بنر، پوستر و بروشور اعمال غدیر و اهدای کتاب نهج البلاغه و کتاب های مربوط به این دهه مبارک را از جمله برنامه های تبلیغی غدیر اعلام کرد.
یادآور می شود دفتر نمایندگی غدیر استان و شهرستان مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد پاسخگوی مردم در ساعات اداری است.

انتهای پیام

captcha