شبهات اعتقادی؛ بیشترین علت مراجعه جوانان به مرکز مشاوره جمکران
کد خبر: 3743131
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

شبهات اعتقادی؛ بیشترین علت مراجعه جوانان به مرکز مشاوره جمکران

گروه اجتماعی ــ مسئول مرکز مشاوره جمکران گفت: شبهات اعتقادی، ۸۰ درصد موضوعاتی است که توسط جوانان در مرکز عمومی مشاوره جمکران مطرح می‌شود.

شبهات اعتقادی، بیشترین علت مراجعه جوانان به مرکز مشاوره جمکرانحجت‌الاسلام والمسلمین شاهینی در گفت‌وگو با ایکنا از قم؛ گفت: مرکز مشاوره جمکران در دو بخش عمومی و تخصصی، آماده ارائه مشاوره به متقاضیان است؛ بخش عمومی این مرکز در دوقسمت خواهران و برادران در داخل مسجد با حضور اساتید در سطح ارشد و دکتری درحال فعالیت است.

وی در خصوص بخش تخصصی مرکز مشاوره جمکران اظهار کرد: این بخش خارج از مسجد جمکران و مقابل دارالشفاء این مسجد به ارائه مشاوره در زمینه کودک، ازدواج و خانواده می پردازد که علاقمندان پس از نوبت دهی و مشاوره‌ی تلفنی، در این مرکز حضور پیدا کرده و در زمینه‌ تقاضای خود، مشاوره می گیرند. 

مسئول مرکز مشاوره جمکران عنوان کرد: شبهات اعتقادی بیشترین موضوعاتی است که توسط جوانان در مرکز عمومی مشاوره جمکران مطرح می‌شود، اما علاوه بر این موضوعات، مسائلی در خصوص کودک، ازدواج و خانواده نیز در این مرکز بیان می‌شود که درصورت صلاح دید مشاوران، افراد به مرکز تخصصی مشاوره جمکران ارجاع داده می‌شوند. 

شاهینی گفت: خدمات مرکز مشاوره جمکران در بخش عمومی کاملا رایگان بوده و در بخش خصوصی طبق تعرفه، هزینه‌ مشاوره از مراجعه کنندگان دریافت می‌شود؛ کارشناسان این بخش نیز ازاساتید دانشگاهی خبره سطح ارشد و دکتری هستند. 

وی در خصوص ساعات مراجعه به این مرکز اظهارکرد: بخش عمومی مرکز مشاوره مسجد جمکران، درهردو قسمت آقایان و خانم ها، صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 18الی 22 آماده ارائه مشاوره به متقاضیان است؛ متقاضیان دریافت مشاوره در بخش تخصصی پس از تماس با این مرکز و دریافت نوبت، می‌توانند از خدمات این بخش به صورت حضوری استفاده کنند. 

انتهای پیام  

captcha