فعالیت 400 شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها/300 هزار نفر تحت حمایت هستند
کد خبر: 3744495
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
فولادوند خبرداد:

فعالیت 400 شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها/300 هزار نفر تحت حمایت هستند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل مؤسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها با بیان این‌که این نهاد با داشتن 400 شعبه در سراسر کشور بالغ‌بر 300 هزار نفر را تحت حمایت دارد، افزود: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها یک نهاد مردمی است که با هدف محرومیت‌زدایی در سراسر کشور فعالیت دارد.

فعالیت 400 شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها/300 هزار نفر تحت حمایت است

 

محمدرضا فولادی، مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در حاشیه همایش جهاد مهرورزی که عصر چهارشنبه، 14 شهریور در سالن همایش‌های بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها یک نهاد مردمی است که با هدف محرومیت‌زدایی در سراسر کشور فعالیت دارد.
وی با بیان این‌که این نهاد با داشتن 400 شعبه در سراسر کشور بالغ‌بر 300 هزار نفر را تحت حمایت دارد، افزود: منابع مالی این مؤسسه، خیّرین سراسر کشور هستند که یکی از مهم‌ترین سرفصل‌ها و اهداف این مؤسسه مردم‌نهاد بحث مزدوجین جوان در تامین جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی ساده است و توانسه است برنامه خوبی در سراسر استان‌ها به اجرا در بیاورد.
فولادی با اشاره به اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستان تحت عنوان طرح «جهاد مهروزی» اضافه کرد: در این برنامه جهادی که در هر فصل در یک استان اجرا می‌شود همه مدیران شعب سراسر کشور شرکت دارند و هدایای خود را به زوجین و جوانان نیازمند در شرف ازدواج اهدا می‌کنند.
وی با بیان این‌که جامعه هدف ما را افراد تحت پوشش این نهاد، ایتام و سادات و خانواده‌های بیمار و سالمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست تشکیل می‌دهند، اظهارکرد: این نهاد با برنامه‌ریزی در تامین هزینه درمان و بحث آموزش و امور تحصیلی، اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی خانواده‌ها و بحث تامین جهیزیه قدم‌های خوبی برداشته و توانسته علاوه‌بر امور ذکر شده بسته‌های سبد کالا و کارگاه‌های آموزشی به مددجویان نقش فعالی ایفا کند.
فولادی گفت: استان لرستان یکی‌از استان‌های محروم کشور است که مدیران و کارکنان شعب این استان با تعامل خوبی که با مسئولان استانداری، فرمانداری، خیرین داشته‍اند توانسته‌اند نقش خوبی در محرومیت‌زدایی از استان داشته باشند.
وی افزود: هدایایی که به 500 نوعروس این استان تعلق می‌گیرد شامل فرش، یخچال، اجاق گاز، بخاری، سرویس چینی و ... است و علاوه‌بر این مبلغ نقدی هم به هر نوعروس تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha