برگزاری مسابقه «مکبری نماز جمعه» در خرم‌آباد
کد خبر: 3752326
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

برگزاری مسابقه «مکبری نماز جمعه» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی - مسابقه بزرگ «مکبری نماز جمعه» از سوی روابط عمومی و امور جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «مکبری نماز جمعه» در خرم‌آباد

 به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه بزرگ مکبری نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد روز چهارشنبه، 18 مهرماه ساعت 8 و نیم صبح از سوی روابط عمومی و امور جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.
بر این اساس مسابقه مکبری نماز جمعه ویژه دانش‌آموزان پسر 12 الی 18 سال (ویزه مقاطع تحصیلی فقط پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و دوم دبیرستان» خواهد بود کمااینکه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، جمعیت هلال‌احمر لرستان و ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد در برگزاری این مسابقه مشارکت ویژه دارند.
یادآور می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام این مسابقه که از هفتم مهرماه جاری آغاز شده است تا 14 مهرماه خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونین یا مربیان پرورشی مدارس یا دارالقرآن‌های نواحی یک و دو آموزش و پرورش مراجعه یا به امور جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد واقع در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان مراجعه کنند.
گفتنی است دانش‌آموزانی حق شرکت در این مسابقه را خواهند داشت که قبلاً به‌صورت رسمی ثبت‌نام کرده باشند این در حالی‌است که برگزیدگان این مسابقه به مدت یک‌سال مکبر رسمی مصلی الغدیر خواهند بود.

انتهای پیام

captcha