تحول فرهنگی و اعتقادی دستورکار روحانیون مستقر باشد
کد خبر: 3758691
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

تحول فرهنگی و اعتقادی دستورکار روحانیون مستقر باشد

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: روحانیون مستقر باید در راستای تحول فرهنگی و اعتقادی تلاش بیشتر کنند و این مطلب را در دستور کار خود قرار دهند.

تحول فرهنگی و اعتقادی دستورکار روحانیون مستقر باشد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، دوم آبان ماه ضمن حضور در شهر سریش‌آباد از حجت‌الاسلام فعله گری روحانی مستقر مسجد مهدیه این شهر سرکشی و اظهار کرد: روحانیون مستقر باید در راستای تحول فرهنگی و اعتقادی تلاش بیشتر کنند و این مطلب را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با تأکید بر نقش روحانیون مستقر بر تعالی فرهنگی منطقه تبلیغی خود افزود: یکی از مسائلی اساسی مورد نیاز جامعه این است که باید روحانیون حضور گرم‌تر و بیشتری را در مناطق خود داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: جمع های دوستانه و نشست‌های مختلف با اهالی منطقه می‌تواند علاوه بر اینکه انس و محبت را در دل مؤمنین افزایش دهد سبب اطلاع از مشکلات و مسائل زندگی همدیگر می‌شود که می تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد روحانیون مستقر این شهرستان مبنی بر پیگیری مطالبات مردم منطقه اعلام کرد: اگر یک روحانی برای پیگیری مشکلات اهالی روستا یا شهر محل استقرار خود به اداره یا نهادی مراجعه کند، بزرگترین تبلیغ است.
حجت‌الاسلام منتشلو ضمن اشاره به کلام زیبای آیت الله فاضل لنکرانی که فرمودند: «من ۵۰ سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه اش را برایت بگویم: واجباتت را انجام بده؛ به جای مستحبات، تا می‌توانی به کار مردم برس؛ کار مردم را راه بینداز. اگر قیامت کسی از تو سئوال کرد، بگو فاضل گفته بود»، افزود: این چنین پیگیری امور مسلمین اهمیت بالایی دارد.
انتهای پیام

captcha