پزشکان یزدی به مردم‌داری و تعهد شهره هستند
کد خبر: 3759212
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

پزشکان یزدی به مردم‌داری و تعهد شهره هستند

گروه اجتماعی - استاندار یزد گفت: پزشکان یزدی به مردم‌داری و تعهد در کشور سرآمد هستند و حوزه سلامت استان یزد در کیفیت درمان و خوشرویی با مردم و همچنین نیروی انسانی ورزیده بسیار ممتازتر از سایر نقاط کشور است.

پزشکان یزدی به مردم‌داری و تعهد شهره هستند

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در مراسم هم اندیشی اصحاب سلامت و تقدیر از پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی برتر استان یزد اظهار کرد: بنده در هشت استان کشور در دوره‌های مختلف مسئولیت داشتم و می‌توانم به جد اعلام کنم حوزه سلامت استان یزد در کیفیت درمان و خوشرویی با مردم و همچنین نیروی انسانی ورزیده بسیار ممتازتر از سایر نقاط کشور است.
وی ادامه داد: جامعه پزشکی برای شادکردن بندگانی که درد و مرارت دارند تلاش می‌کند و پزشکان و فرهنگیان همچنان مورد اعتماد مردم بوده و هستند.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود و در انتقاد تعدادی از پزشکان به هتاکی و توهین برخی افراد در فضای مجازی یزد نسبت به پزشکان گفت: اگر اخلاق در جامعه کنار گذاشته شد وضعیت خطرناک می‌شود و متاسفانه الان آن مقطعی است که به اخلاق کم توجهی می‌شود.
وی ادامه داد: فضای مجازی منعکس کننده فضای حقیقی است و هر چیزی که می‌بینید در فضای مجازی گفته می‌شود برگرفته از فضای حقیقی است.
استاندار یزد گفت: اگر در فضای مجازی بی‌اخلاقی و بد اخلاقی نسبت به سرمایه‌های جامعه از جمله پزشکان انجام می‌شود و باید آن را اصلاح کنیم و اخلاق مسلمان و غیرمسلمان ندارد و آنهایی که اخلاق را رعایت کردند ماندنی شدند و اخلاق با فطرت انسان زاییده می‌شود.
زمانی قمی افزود: می پذیرم که فضای مجازی در یزد اخلاقی نیست و متاسفانه همچون فضای حقیقی ما که این گونه است به اخلاق توجهی نمی‌شود و باید تلاش کنیم اخلاق در همه کارها بویژه در گفته ها و نوشته هایمان رعایت شده تا عظمت کاری اقشار خدوم جامعه از جمله پزشکان نادیده گرفته نشود.
استاندار یزد گفت: با توجه به جلسه ای که امروز با شما داشتم دو مساله مورد درخواست بود که در مورد مشکلات مالی و موارد اقتصادی طی مکتوبی به ارگان های مرتبط و تهران ارسال خواهد شد و در زمینه گلایه از فضای مجازی نیز در اولین فرصت از مسئولان حوزه قضایی و امنیتی دعوت شده و جلسه ای برگزار خواهد شد تا بخشی که تاثیر منفی در حوزه روانی و امنیت مردم دارد تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

captcha