ساماندهی و گسترش فضاهای فرهنگی در شهر اردبیل
کد خبر: 3760656
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

ساماندهی و گسترش فضاهای فرهنگی در شهر اردبیل

گروه اجتماعی - معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل فضاهای فرهنگی اردبیل ساماندهی می‌شود.

ساماندهی و گسترش فضاهای فرهنگی در شهر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داریوش سفیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز 12 آبان‌ماه در دیدار با شهردار اردبیل گفت: از وظایف اصلی مسئولان استان، توجّه به حوزه فرهنگی و مقولۀ فرهنگ و توسعه آن در جامعه است که در عصر کنونی و با در نظر گرفتن تهاجمات فرهنگی، این امر لازم و ضروری است.
وی افزود: در راستای توسعه فرهنگ و اشاعۀ فرهنگ در جامعه، تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و در این بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها نقش کلیدی دارند.
سفیدی با تاکید بر ضرورت توسعه اخلاق شهروندی در جامعه کنونی، تصریح کرد: فضاهای فرهنگی به عنوان یکی از مراکز تولید و عرضه فرهنگ می‌توانند ارائه دهنده و انعکاس‌دهنده بخش مهمی از این اخلاق و حقوق شهروندی باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل نیز فضاهای فرهنگی اردبیل ساماندهی و گسترش خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha