برگزاری کنگره «شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم» در یزد
کد خبر: 3766804
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

برگزاری کنگره «شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم» در یزد

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری کنگره «شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم» در این استان خبر داد.

برگزاری کنگره «شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ظهر امروز، 3 آذر در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این سازمان از طریق فعالیت‌های بشردوستانه، آموزشی، امدادی و فرهنگی به عنوان درگاه ورودی افراد به جمعیت هلال احمر، توانمندی‌ های امدادی و شاخص‌‌های سلامت جسمی، معنوی و اجتماعی اعضای خود را برای تربیت جوانانی توانمند با روحیه بشردوستی و نوع دوستی به کار می‌‌گیرد.
وی ادامه داد: این بخش از غنچه های هلال شروع و کانون های دانش آموزی، طلاب، دانشجویی و.. را شامل می شود و با توجه به اینکه کاهش آسیب های اجتماعی دنبال می‌شود از طریق خود جوانان این هدف پیگیری شد.
حرازی‌زاده افزود: یکی از موثرترین اتفاق‌هایی که طی دوره‌های آموزشی هلال احمر می‌افتد این است که جوانانی که آموزش‌های لازم را در هر زمینه‌ای می‌بینند خیلی راحت می‌توانند این آموزش‌ها را به گروه‌های همسان خود انتقال دهند و اثری که آنها روی گروه‌های همسان خود دارند خیلی موثرتر است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات رفاقت مهر در قالب مسابقات به صورت ملی در این استان برگزار می شود افزود: این مسابقات از 4 الی 14 آذر ماه طی دو دوره ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
حرازی‌زاده ادامه داد: این مسابقات در این استان با هدف نشان دادن توانمندی های استان و جوانان یزدی، گسترش فعالیت های بشر دوستانه در جامعه، محکم کردن پایه های شهر جهانی یزد و تثبیت آن و توجه به ابعاد جهانی شهر یزد برگزار می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مانور زلزله با هدف ارزیابی و آمادگی نیروهای امدادی در 20 مدرسه استان و شعب همه شهرستان ها در روز هفتم آذرماه خبر داد و گفت: این مانور با همکاری مدیریت بحران استان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام ویژه مدافعان حرم با همکاری این نهاد خبر داد و افزود: این کنگره هفتم آذرماه با حضور مسئولان برگزار می شود .
حرازی‌زاده یادآور شد: شش نفر از شهدا امدادگر بودند که در این کنگره که در سالن شهید پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می شود، یاد آنها گرامی داشته می شود.  

انتهای پیام

captcha